Kas tegemist on originaalsete toodetega?
Otse loomulikult. Mitte-originaalsete toodete müümine Apple nime alt on ebaseaduslik. Kõik tooted on uued ja pakendis, ning tehase garantiiga. Toodetele kehtib APPLE limiteeritud aastane tootjapoolne garantii. Eraisikule kehtib 2 aastane pretensiooni esitamise aeg.
Kas teil on esindus kuhu saaks tulla?
Me oleme internetipood. Kuna meie misjooniks on pakkuda oma klientidele kiiret ja soodsat ostlemisvõimalust, siis loobusime 2015 aasta kevadest kauplustest ja sellega kaasnevatest kuludes (mis tavapäraselt maksis kinni klient). Samuti oleme leidnud oma töötajatele võimaluse teha tööd kodukontoritest ja Jõhvis on meil soteerimisladu, kus tooted sorteeritakse ja tarnitakse klientidele. See on samuti vähendanud toote hinda ja loonud võimaluse töötajatel veeta rohkem aega koos oma perega. E-kaubanduse Liidu poolt läbiviidud tarbijauuringust selgus, et Eesti tarbijad kasutavad hoogsalt e-kaubandust ja eelistavad kodumaiseid e-poode. Tervelt 69% kõigist uuringus osalejatest on viimase kuu aja jooksul sooritanud ostu interneti vahendusel, 58% ostab internetist kord kuus või sagedamini
Kui kiiresti kaup tarnitakse?
Suurem osa kaupa tarnitakse 2-7 tp jooksul. Kui kaup on olemas baltikumi laos, siis kaup saabub 1-2 tp jooksul. Juhime tähelepanu, et erikonfiguratsiooniga arvutite tarneaeg võibolla pikem, kuna arvuti valmistatakse eritellimuse alusel. Soovitame võtta ühendust klienditoega ja täpsemalt uurida.
Miks teil nii soodsad hinnad on?
Kuna soovime oma kliendile pakkuda kaupa soodsama hinnaga kui Eesti tarnijatel, siis tarnime enamus kaupa väljaspoolt Eestit, suurtematelt distribuutoritelt. Enamus Apple toodete müüjad võtavad oma kauba Leedu laost, siis meie oleme leidnud mitmeid tarnijaid teistest Euroopa riikidest, kes pakuvad meile tunduval paremaid ostutingimusi. Samuti meil ei ole suuri lao- ja kontorikulusid.
Kas teilt saab ka kaubale arve?
Contigo Eesti OÜ on Eestis registreeritud firma, kes on kohustatud teostma oma raamatupidamist seaduses ettenähtud korras. Seega kauba tellimisel väljastame me tellimuse kinnituse ja koos kaubaga saab klient Arve.
Kuidas toimub kauba eest maksmine?
Kauba eest saab tasuda mitmel viisil. Enamjaolt tasutakse kauba eest tellimisel ülekande või krediitkaardiga.
Kuidas ma saan oma kauba kätte?
Kauba saab kätte SMARTPOST i automaadist. Kui valisite kulleri, siis toob kuller Teile kauba koju.
Kas ma saan kauba tagastada kui mulle see ei sobi?
Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades või tarbija esitatud tingimuste kohaselt. Tagastada ei saa ka audio- ja videosalvestisi (videod, CD-d jne) või arvutitarkvara, mille ümbris on avatud, või mis on allalaetud interneti leheküljelt ning tagastada ei saa seadmeid, mis on aktiveeritud
Klient kannab toote tagastamisega seotud kulutused.
Palume tootepakendit avada ettevaatlikult seda kahjustamata. Kui seda ei saa lõhkumata, rikkumata avada, ei vastuta te rikutud pakendi eest.
Kui pikk on garantiiaeg ja kes teostab garantiihooldust?
Kõikidele Apple toodetele kehtib 1 aastane garantiiaeg. Garantiihooldust teostab Eestis ITC Servisa ja kõik Apple APR esindused üle maailma. Eraisikust tarbijale kehtib kaheaastane pretensiooni esitamise aeg. Esimese aasta jooksul võib ostudokumendi esitamisele pöörduda otse Apple esindustesse või edastada kaup meile SMARTPOSTI teel. Selleks võite meiega ühendust võtta telefonil 6200880. Tarbija on kohustatud garantiihooldusesse pöördumisel esitama ostu tõendava dokumendi. Puuduse ilmnemisel on tarbija kohustatud koheselt pöörduma garantiihoolduse teostaja poole, seda juhul kui tarbija soovib kasutada oma õigust tasuta garantiihooldusele.
Kas hinnad on käibemaksuga?
Jah! Kõik hinnad on käibemaksuga.
Mis vahe on pretensioonide esitamise õigusel ja garantiil?
Pretensiooni esitamise õigust reguleerib Võlaõigusseadus (VÕS) § 218, mis sätestab, et tarbijalemüügi puhul vastutab müüja asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale. Kui asi ei vasta lepingutingimustele, võib ostja nõuda müüjalt asja parandamist või asendamist. NB! Kehtib ainult ERAISIKUTELE!